fredag 4. oktober 2013

Den Internasjonale...

KANELSNURR-DAGEN!


Kan man gjøre annet enn å hive seg på? 

I dag har 30 kanelsnurrer blitt bakt, og jeg tar med meg halvparten på hyttetur i helgen.
Vi skal nemlig opp til mamma sin hytte, å hjelpe til med noe riveprosjekt. Hehe...


Ellers ville jeg bare vise dere bildelisten min.
Den har fått litt forandringer siden sist, og jeg må si jeg er veldig fornøyd med den om dagen.



Bildelisten inneholder bilder av noen søte barn, Zara, meg og min gode venninne på elefant-tur i Thailand 2011, og et bilde av meg og min kjære på Boracay Beach i 2008.
Bokstavene L og E har også fått plass, og danner ordet LE, + en søt hengeplante med hjerte-blader. 

Jeg har vært veldig kreativ i det siste, både med å tove tøfler, lage et par bilder, og også ommøblert, så jeg får håpe jeg får tatt noen fine bilder en dag. Jeg synes dagslyset er så vanskelig om dagen, nemlig.. Hehe...

Ha en fin helg, alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid veldig hyggelig!

Mvh Sandra - Med Hjertet i Skyene-