mandag 3. mars 2014

Hjemmestudio...

Hei folkens. 
Lenge siden sist. Jeg håper dere alle har det bra!

I det siste har det skjedd litt nytt her hjemme, og det nyeste er at jeg har fått meg et bittelite hjemmestudio.
Jeg har alltid vært veldig glad i fotografering, og det er utrolig moro å kunne dra det hele et bittelite hakk lengre.

Tenkte å vise dere tre bilder jeg tok av Bajas i går. Han er ingen enkel modell, men han er jo så vakker- at når det først blir bra, så synes jeg virkelig det blir bra også!




Hva synes dere? Er han ikke vakker?

Jeg har begynt å ta opp fag til generell studiekompetanse, så nå er det bare å slenge seg ned ved skolebøkene.

Ha en fin dag alle sammen! :)

2 kommentarer:

Hei!
Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid veldig hyggelig!

Mvh Sandra - Med Hjertet i Skyene-