fredag 24. mai 2013

Stille...

Jeg beklager at det er veldig stille fra meg om dagen...

Jeg har plutselig sett flere bloggere som har  hatt en stille Mai-måned så langt, og min unnskyldning er desverre ikke så god som dere andres...

Jeg har vært på 12 dagers tur til Filippinene.. Brått bestemt, vi skulle ned for å delta i Graduationen til Along og Muriel.

Jeg har sagt noe om det tidligere, men jeg må si det var stort (større enn jeg hadde trodd...) å se gutten jeg har kjent i 5 år nå, stå som Graduate!
Jeg er stolt! 
Tross alle hindre på veien, har han klart det, og er nå klar for College!!! :)


Så var det det å komme hjem... Etter 12 fantastiske dager...
12 dager i et totalt annerledes liv. 12 dager i en helt annen kultur. 12 dager hvor bekymringer blir lagt på hyllen, og man er gjest i hjemmene til menneskene som lever en så totalt annerledes hverdag enn oss..

Å komme hjem føles nesten litt feil... 
Feil fordi vi ikke vet hvor utrolig godt vi har det...
Feil fordi det finnes så alt for mange mennesker her, som ikke vet å sette pris på alle godene vi faktisk har...

Basketball-kamp i nabolaget. 

Forskjellene er så utrolig store... 

Et land med blidere og mer fornøyde mennesker tror jeg man skal lete lenge etter! Vi har så absolutt masse å lære...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid veldig hyggelig!

Mvh Sandra - Med Hjertet i Skyene-