onsdag 24. april 2013

Love


I August i fjor var vi i bryllup i Filippinene. 
Jeg har mimret tilbake, og ville dele noen av disse bildene med dere.
Jeg synes det er så utrolig koselige bilder!




Vi hadde en kjempefin tur, og ekstra morsomt med fotografer som var litt over gjennomsnittet interessert i å ta bilder av oss...
Vi får se hvor lang tid det går før jeg klarer få noen av bildene opp på veggen... ;)

Og så har jeg jo Verdens Kjekkeste kjæreste! ;)
Nå gleder jeg meg til å få han hjem fra jobb i morgen.
Og litt trist å dra fra han for jobb fra fredag til lørdag, for så tur fra søndag av...
Men man har vel bare godt av å savne hverandre, har man ikke? ;)

Håper dere har hatt en fin uke så langt.
Jeg har vært på jobb fra tirsdag morgen til i kveld, vært innom et jobbintervju, og i morgen venter tannlege og borring... (Grøss for både lommeboka og meg! Hehe... )

Ha en fin ukesslutt, alle sammen! :)
Snart helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid veldig hyggelig!

Mvh Sandra - Med Hjertet i Skyene-