søndag 21. april 2013

Happy Happy!!!

Jeg hadde virkelig ikke trodd at jeg skulle få det til!
Men GJETT om jeg er glad jeg fikk!

Om nøyaktig 1 uke - 7 dager - sitter jeg nok en gang på flyet ned til "mitt 2. hjem" (hihi...)!
Jeg er i ekstase!!!

Om 8 dager ligger jeg igjen ved dette bassenget!

Og skal tilbringe 4 dager på shopping og kos i denne byen.

Før jeg skal ned for å besøke disse to guttene på deres store dag!

Jeg og min søster ble for noen uker tilbake bedt ned til Filippinene, for å delta i Graduationen til guttene på bildet over.
To stolte gutter, som begge bestod eksamen, og nå endelig skal vidre fra High School og over på College.

Det var egentlig umulig....
Men allikvel fikk vi det til, og jeg er så glad!

Flyet går søndag ettermiddag, om en uke, og vi har hele 11 dager der nede før flyturen går hjem igjen 09.mai.
Det blir ikke lange turen, men vi fant billige billetter, med kort reisetid (ca 16 timer, med stopp kun i Bangkok) , og plutselig var jobbvakter byttet og turen bestilt!
Oops! ;)



Turen går til byen Davao, hvor vi skal tilbringe 3 netter på et kjempefint hotell. Jeg har bodd der en gang før også, og vært kjempefornøyd.
Hotellet ligger på et stort avsperret område, hvor man slipper unna byens mas og kjas, men samtidig har kort vei til mange av de store kjøpesentrene.
Etter dette går turen til Tagum for å delta på Muriel og Along´s Graduation, etterfulgt av 6 netter hos familien til stemoren vår. 

En ferie helt etter min smak akkurat nå.
Jeg gleder meg! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid veldig hyggelig!

Mvh Sandra - Med Hjertet i Skyene-