søndag 21. april 2013

En liten søndagsanbefaling...

Hei folksen...
Nå er det en liten stund siden jeg har oppdatert...

Først og fremst vil jeg anbefale dere alle å lytte på denne fantastiske sangen!
De fleste har sikkert hørt Zara Larsson sin vakre låt Uncover, men jeg synes allikevel at den fortjener litt ekstra oppmerksomhet.




Jeg merker at når jeg hører sånne låter, så savner jeg gitaren min veldig.
Den har egentlig bare støvet bort det siste året, men jeg håper jeg snart får iveren over meg igjen...
Jeg er ikke spesielt god, og det jeg kan er selvlært.
Det skal også sies at jeg har det med å miste håpet litt når det går trått med læringen.. Hehe...



Ellers er en herlig helg i godt selskap straks over, og jeg starter heldigvis uka med to fridager! DEILIG! 
Ha en fantastisk søndag, alle sammen! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid veldig hyggelig!

Mvh Sandra - Med Hjertet i Skyene-