torsdag 11. april 2013

Mini In The Box!

Tenkte jeg skulle titte innom med anbefalingen som jeg lovte dere tidligere i dag...

Jeg kom nemlig over en nettside igjennom en kollega av meg, som jeg tenkte kanskje flere var interesserte i å ta en titt på.
Jeg har sett at interessen for iphone-deksler har spredd seg veldig, og jeg har selvfølgelig klart å bli bitt av basillen jeg også, og derfor passet denne siden perfekt!




Mini In The Box er en hjemmeside som selger forskjellige duppeditter til mobiler, nettbrett osv, til en veldig rimelig penge!


Dekselene til iPhone koster fra 10,- og oppover! :D



Jeg og en kollega samkjørte orderen vår, og på 18 artikler kom prisen på 370 kr!



Ta en titt!
Gratis frakt har de også! ;)



Ps. Jeg er ikke sponset av noen, jeg bare liker å dele gode funn på nettet! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid veldig hyggelig!

Mvh Sandra - Med Hjertet i Skyene-