søndag 1. september 2013

Kosthold og slanking...

Hei folkens!
Da var jeg tilbake, etter en lang pause... 
For meg har det alltid vært viktig å blogge fordi jeg har lyst, og derfor er jeg nå tilbake... 

I dag har jeg lyst til å dele en god oppskrift med dere, nettopp fordi jeg selv har brukt mine siste 3 uker på å legge om kostholdet drastisk.
Dette har gitt STORE resultater, og jeg har faktisk gått ned nesten 6 kg på 3 uker! :D

Favoritten nå om dagen er:

COTTAGECHEESE- LAPPER:

1/2 boks Mager Cottagecheese
2-3 spiseskjeer havregryn
2 egg

Miks sammen ved hjelp av stavmikser, til en tykk men gjevn røre.
Stekes i smør på middels varme til overflaten er "tørr".
Snues og stekes på andre siden også.


Veldig godt med Sukrin eller lett syltetøy.
Lite Kalorier og lite Karbohydrater, alt ettersom ! 
Perfekt som frokost, eller i matboksen til lunch.

Bon apetitt! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid veldig hyggelig!

Mvh Sandra - Med Hjertet i Skyene-