tirsdag 10. september 2013

Klør i fingrene!

Dere husker kanskje jeg begynte på oppussing av soverommet?
Jeg følte aldri jeg fikk det helt sånn jeg ville ha det, selv med ny farge på rommet. 
Problemet var nok at jeg ønsket meg nye garderobeskap- men hadde ikke økonomien til dette i skrivende stund... 

Jeg klarte allikevel å finne en løsning som jeg ble fornøyd med. 
Veldig fornøyd! :)


Ny lampe har kommet opp, fine pelsputer kjøpt inn fra KID, sengekappe og  nytt sengeteppe.

Løsningen på skap-problemet, ble å kjøpe et gardinsystem fra IKEA.
Herligheten kom på under 500 kr, og jeg ble KJEMPEFORNØYD!
Rommet fikk en lun og koselig atmosfære! :)


Sengen byttet plass, og noen bilder ble hengt opp. 
Nå ble rommet koselig! 


Dette har gitt meg ny giv til å pusse opp mer... 
Hodet mitt surrer rundt oppussing store deler av døgnet, og jeg GLEDER meg til jeg kan sette i gang med neste prosjekt.
Foreløpig planlegges oppussing av gangen vår, med ny inngangsdør, ny farge, nye lister, et par DIY- prosjekter og et par småinnkjøp. Jeg gleder meg til å begynne! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid veldig hyggelig!

Mvh Sandra - Med Hjertet i Skyene-