tirsdag 2. april 2013

Pakke fra Thailand

I dag var det endelig post igjen! 
Merker jeg har blitt over gjennomsnittet glad i å titte i postkassa. Husker jeg var sånn når jeg var liten også, når jeg ventet på brev fra brevvennene mine, men etter jeg ble "voksen" og regningene begynte å komme, så har den gleden dabbet litt mer av.. Hehe...

I dag kom det faktisk flere spennende ting i posten.
En av dem var denne fine pakken:



Bare det å få denne pakken i posten, å se den thailandske skriften, ga meg et lite sug i magen. 
Som jeg savner feire i Thailand! 
Spørs om det rykker litt i reisefoten nå, gitt... Hehe....

Men tilbake til pakken, og ikke minst innholdet:



I pakken lå det to stk. Happylights, som jeg bestilte for noen uker siden. 
Im in love!


  

Jeg var veldig fornøyd med fargene på den brune happylights-lenken, men den rosa var derimot hakket mer rosa enn jeg først trodde.. Hehe... 
Men det skader da absolutt ikke å pynte med litt mer knæsje farger innimellom.





Lysene har ikke funnet sin endelige plass enda, for jeg har rett og slett vært på farten i hele dag...
Først hadde  jeg en koselig skype-samtale til det store utland, før jeg reiste for å feire to store gutter som har blitt hele 3 år. 
Emil feiret bursdagen sin, som var i dag, med en tur på McDonalds, og Isak hadde bursdag i går, og jeg var så heldig å bli bedt på middag og kaker i ettermiddag/kveld. 
Så utrolig koselig! 
Og nå er det på tide å stramme inn litt på godsakene, merker jeg. Hehe...

Håper dere andre har hatt en finfin dag, dere også! :)

P.S: Her er innlegget med link til hvor Happylights kan kjøpes billig :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid veldig hyggelig!

Mvh Sandra - Med Hjertet i Skyene-