torsdag 28. mars 2013

The Eyes Of The Children...

Jeg titter innom litt på tampen av kvelden med en liten anbefaling til dere der ute.
Jeg kom for noen måneder over en facebook-side med navnet " The Eyes Of The Childre Around The World", og denne siden har rett og slett fanget veldig mye av min oppmerksomhet.
Jeg har alltid vært interessert i foto, og spesielt studiofotografering. Da jeg kom over denne siden derimot, skiftet jeg helt klart mening.
Hva er vel vakrere enn å se mennesker der hvor de er..? Ikke tilgjort, ikke pyntet og dollet opp, ikke tvunget på et smil... Bare pur naturlighet!

Hvis man noengang har hørt uttrykket "Et blikk kan si mer enn 1000 ord", så er det akkurat disse ordene jeg ville brukt om disse bildene.

Se selv, med egne øyne! 















Verdt en titt?


ALLE bilder er hentet fra facebooksiden The Eyes Of Children Around The World.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid veldig hyggelig!

Mvh Sandra - Med Hjertet i Skyene-