fredag 8. mars 2013

Oppussing av soverom (Del 2)

Jeg skrev for en liten stund siden at jeg begynte oppussing av soverommet. (Du kan lese innlegget her)

Det tok mye lengre tid enn forventet. 
Planen var å skulle male veggene, og jeg endte opp med å male tak, vegger og lister.
Er det ikke sånn det alltid er? Hehe...

Iallefall... Her er noen bilder av et rom som nærmer seg ferdig:




Jeg er kjempefornøyd med fargen på veggene!
Jeg har derimot slitt endel med både veggene og listene, og listene til gulvet er enda ikke ferdig. 
Jeg tror faktisk jeg ender opp med å bytte ut listene med noen ferdigmalte noen.. Hehe..

Gardiner må opp, garderobeskapene skal byttes ut, sengegavl skal lages og settes opp, og det skal selvfølgelig pyntes! 
Foreløpig er det veldig tomt, men nå går det iallefall ann å sove der! Endelig! Hehe...


Ps. Det er mellom 100 og 200 besøkende på bloggen hver dag (JIPPI!!!) nå. Helt fantastisk!
 Dere er hjertelig velkommen til å legge igjen en liten kommentar under noen av innleggene, så jeg ser hvem som er innom å titter... ;)


-I´ve been painting the room, and soon it´s fininshed. Just missing some curtains, a new closet, a headboard for the bed and some more stash. Love the color!

1 kommentar:

  1. Så fint det ble! Ligner jo på det bildet du sendte på en prikk! Jeg blir så inspirert altså, frem med malekosten her og. Mags

    SvarSlett

Hei!
Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid veldig hyggelig!

Mvh Sandra - Med Hjertet i Skyene-