fredag 8. mars 2013

Fuerteventura-shopping...

Det skal sies at det ikke var veldig mange butikker i min smak i Corralejo.
Jeg trodde et øyeblikk at jeg hadde oversett noe, men med bekreftelse min kusine, som tidligere har vært på samme stedet, skjønte jeg at jeg kanskje ikke hadde kommet til noe shoppe-mekka.

(Egentlig veldig greit, siden jeg ofte kan bli litt stresset av å ha mange kjøpesentre og butikker rundt meg... Hehe...)





Jeg klarte selvfølgelig allikevel å finne noe, og ble veldig fornøyd med innkjøpene...


Nydelig armbånd fra mandags-markedet i Corralejo.

Armbånd i en vakker turkisfarge, kjøpt på Lanzarote.

Turkis <3 Også kjøpt på Lanzarote.

Enda mer turkist? Hehe... Også fra markedet på Lanzarote.

Jeg falt pladask for denne genseren fra Zara. Den er nydelig på! <3

Forran
Nydelige detaljer!

Bak
Denne toppen falt jeg også helt pladask for. Utrolig nydelig topp med nydelige Kollibrier... 




Jeg er klar for vår og sommeren! 
 Slenger ved et lite bilde av meg... Her poseres det med ny topp.. Hehe...


En bukse ble det også. Denne nydelige ferskenfargede vårbuksen fra Zara. I love it!



Og mens jeg er i farten må jeg forresten også presentere de to som er skyldige for mest hybelkaniner hjemme hos oss... Hehe...

Mainecoon-katten vår Zara <3

Rakkerfanten vår Bajas. <3
Begge to er de omplasseringskatter som kom til oss i "voksen" alder. Zara var 1 år da hun flyttet til oss for snart et år siden, og Bajas er egentlig en gatekatt, som ble reddet fra døden av Dyrenes Beskytter, og kom til oss i begynnelsen av 2012. Vi er usikre på alderen hans.
Nydelighetene mine! <3

-In our trip to Fuerteventura last week, I found some cool braselets and clothes! I love them. Soon it´s spring!
Also some pictures of our cats, Bajas and Zara. <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid veldig hyggelig!

Mvh Sandra - Med Hjertet i Skyene-