torsdag 1. mars 2012

Gode Ord




"Våre liv er det våre tanker gjør det til."

Marcus Aurelius

I dag hadde jeg lyst til å legge ved noen gode sitater som jeg synes dere alle burde ta med dere i hverdagen.
Dette er ord som for meg betyr veldig mye- og flere av dem kommer nok til å komme opp på veggen når vi flytter til huset vårt.








Ta dem med dere i dag, og hver dag som kommer. 
Husk at livet er kort, og det vil kun bli fylt av det dere selv ønsker å fylle det med.






Hva ønsker du at din dag skal fylles med? 
Hvem vil du bruke din energi på? Hvem kan gi DEG energi?







Er det ikke deilig å tenke på at vi selv har muligheten til å fylle hverdagen med akkurat hva vi selv ønsker?
For meg har dette blitt en ny leveregel. 
Hver dag er en gave, hva ønsker jeg at gaven skal inneholde?


Bildene er hentet fra Pintrest.com


Ha en fantastisk flott fredag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid veldig hyggelig!

Mvh Sandra - Med Hjertet i Skyene-