tirsdag 5. mars 2013

Tilbake fra ferie....

Da var ferie-turen over for denne gang...
I en uke har vi kost oss i FuerteVentura, på hotellet Las Marismas.
Det har vært såååå deilig, bare sambo og meg på tur! Vi har virkelig bare slappet av og kost oss masse.

Utenfor hotellet Las Marismas.

De to første dagene hadde vi veldig fint vær. Vi koste oss med lange dager på solsengen, med en god bok og musikk på ørene.

Utsikten fra solsengen! ;)
Jeg tror ikke Fuerteventura er kjent for å være så varmt på denne tiden av året, så jeg var veldig glad for at jeg hadde fått tips om å pakke med meg litt varmere klær.
Så fort solen var borte, så blåste det.... Faktisk ganske surt...

På tur til byen.
Etter de to første dagene med sol, var vi ikke fullt så heldige med været. Det glimtet til med sol innimellom, men stort sett var det både sterk vind og noen regndråper i luften. Det kunne være klart for solsengen i det ene minuttet, og 10 minutter senere var det sur vind igjen.
Derfor ble de fleste dagene tilbragt med litt andre aktiviteter... 
3 morgener klarte vi tilogmed å jogge rundt byen. 
7km altså!!! Ganske stolt! Hehe...

Her ser dere endel av joggeturen vår. Denne delen- på stranden- var tung, men helt klart min favorittdel! 
SPORTY! ;)
 Fuerteventura har ikke veldig store shoppingmuligheter heller. Egentlig litt greit, ettersom jeg klarer å stresse bedre ned om jeg ikke har mange shopping-sentre rundt meg til enhver tid.. Hehe...
Men noen små innkjøp ble det allikevel, og toppen på dette bildet er en av dem.
Jeg rett og slett elsker den!
Fin fasong og med mønstre av små kolibrier i rosa og grønn. Nydelig! :D
(Jeg skal vise dere bedre bilder av innkjøpene senere.)


 Vi har brukt uken på å lade batteriene, kost oss med god mat og drikke. Vi har spilt kort, lest bok, sett en film, kost oss inne mens orkanen blåste kvist og kvast rundt husveggene, gått kveldsturer, spist på gode resturanter, fått noen deilige joggeturer og rett og slett bare nytt livet!
En perfekt tur etter vår smak, selvom det selvfølgelig hadde vært deilig med LITT mer sol også... Hehe...


Forresten, hotellet kan virkelig anbefales... Las Marismas. Et hotell for alle og enhver. Flere bassenger, minigolfbane, stor lekeplass, barnebasseng, resturant, bar, bar i bassenget, treningsrom... You name it!
Det består også av leiligheter. Veldig kjekt om man reiser med familie, feks.

Men jeg ville nok ikke dratt tilbake tidligere enn 1. april neste gang.. Hehe..

Senere kommer jeg nok innom med et innlegg om reising, og også om enda en spennende pakke som kom i posten mens jeg var på ferie... Helt fra Kina denne også! ;)


Ha en fin dag, folkens!

Ps. Utrolig  morro med rundt 100 lesere HVER DAG! Juhuu!

-We´re back from Fuerteventura! Had a super trip, and enjoyed every minute!

4 kommentarer:

  1. Så utrolig fine bilder, Sandra! =)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen Takk for det! :)
      Legg gjerne igjen navn, så jeg vet hvem du er! Hehe....

      Slett
  2. Så fine dere er! Beste kjæresteparet jeg vet om :) Eg er rett og slett glad i døkke. MW

    SvarSlett
    Svar
    1. Ååh.. Takk søta! Du er så god! Vi er glad i deg også vettu, godjenta! ;)

      Slett

Hei!
Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid veldig hyggelig!

Mvh Sandra - Med Hjertet i Skyene-