tirsdag 12. mars 2013

Gule tulipaner...

I dag har dagen blitt brukt til å rydde og vaske stua og kjøkkenet. 
I går ble det en kjapp tur innom IKEA, så noen av vinterens lune tekstiler ble byttet ut, og inn kom også noen gule tulipaner...


Det er så deilig med vår i vente, og lysere tider. Det er deilig å putte inn litt vårlige farger igjen, og jeg gleder meg til snøen er borte og det blir varmere i været.


Jeg skal jobbe hele påsken, så det blir ikke noe påskepynt her i heimen... Men jaggu skal jeg kose meg med mine gule tulipaner denne uka, for den bringer heldigvis mye fri!


Har du hatt en fin helg?
Rockekonserten ble en slager, og vi koste oss også kjempemasse på middag hos beste kusinen først.
Jeg merket derimot på søndag at jeg er glad jeg ikke tar det helt ut så veldig ofte lengre... Hehe...

Ha en fin tirsdag alle sammen <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid veldig hyggelig!

Mvh Sandra - Med Hjertet i Skyene-