lørdag 16. mars 2013

Godkjent Magnoliakvist og kjøkkenstash

God kveld i stuene!

Nå har jeg truffet sofaen igjen, etter en fantastisk middag/vinkveld/spillekveld med min kjære, min søster og samboeren hennes i går,  og etterfulgt av en kjempekoselig barnebursdag for min nevø som ble 5 år i dag.
En skikkelig koselig helg så langt!




I går kveld skrev jeg at jeg skulle oppdatere med et kjøkken-innlegg, og her kommer det..
Vi kjøpte oss et brukt spisebord for ca 4-5 mnd siden, og det har rett og slett ikke blitt mye brukt. Vi er jo bare oss to, og mange av middagene spises faktisk på stuebordet (eller på jobb ). 



Fremtidsplaner: Få kjøpt flere stoler til spisebordet! Haha... ;)





På handleturen med søsteren på fredag kjøpte jeg derimot litt stash som kunne gjøre det litt koseligere på spiseplassen vår. Det ble med et serveringsbrett, brikker til glass, ny duk, ny te-boks og serviettholder hjem.



Og det ble jo riktig så koselig! :D
Alt er kjøpt på Nille. De har utrolig mye lekkert der!





På turen kom jeg også over noe annet spennende! 

Endelig! Magnolia blomsterkvist! :D

Min favorittblomst er jo Magnolia, men jeg hadde jo aldri tenkt på at dette kom til å være noe som kunne kjøpes i butikkene...
Der tok jeg feil!
En gledelig overraskelse for meg, som kun har siklet på bilder og tittet over gjerdene til folk. ;)

MEN...

Zara utforsker kvistene...

Skal vi ha kvister i hus, må dette, som alt annet, også godkjennes av våre firbente... ;)




Og dette passet jo selvfølgelig veldig godt inn i "mor" sin fotoshoot! ;)


Godkjent tilslutt! ;)
Håper dere andre også har hatt en fin helg så langt.
I morgen bærer det en tur på jobb for min del.
Ha en fin lørdagskveld! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid veldig hyggelig!

Mvh Sandra - Med Hjertet i Skyene-