lørdag 23. februar 2013

Et lite livtegn...

Nå er bloggen oppdatert med nye linker, ny bloggliste, litt nytt design og ny header, og jeg er klar for å blogge litt igjen...

De siste månedene har jeg utnyttet all den tiden jeg har.
Jeg har jobbet masse, prioritert å reise og oppleve, og vedsidenav dette brukt tid på å pleie vennskap og forhold.
Jeg har brukt endel tid (blandt annet når det er rolig på jobb) til å lete meg igjennom en stor jungel (jepp- blogglandia ER en jungel! ;) ) av inspirasjon og flotte blogger, og har bestemt meg så smått for at jeg kommer mer og mer tilbake til bloggen selv.

Det vil nok skje endel spennende ting fremover, og jeg tenker det kanskje kan være fint å få ned på "papiret", litt for å lette litt på trykket, og litt for å kunne se tilbake på hva som har skjedd i mitt liv.

Først ut er et lite bilde av meg. Jeg har brukt endel tid på trening, og dette bildet er tatt på vei hjem fra min fantastiske mandags-tradisjon; Cardio Energy, Core Stor Ball og tilslutt Streching.
Selv om knærne svikter litt om dagen, håper jeg dette er en rutine jeg får vedlikeholdt! 
GUD for en herlig start på uka a, dere! 



Nå skal jeg surfe vidre i blogglandia. Det er nemlig sånn at soverommet står for tur på oppussing, og jeg har allerede malt taket. Dette blir fint!

Bilder kommer senere...


2 kommentarer:

  1. Hei Hopp!

    SÅ mye fint du hekler :D

    Ha en fin ny uke,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det.. Har nå gått fra hekling til strikking, for forandringens skyld. Skal legge ut noen bilder etterhvert! :)

      Ha en fin uke du også!
      Klem S

      Slett

Hei!
Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid veldig hyggelig!

Mvh Sandra - Med Hjertet i Skyene-