torsdag 28. februar 2013

Det er rart....

Hvor fort en kan vende seg til dette.....




Når jeg i dag så bilder fra Norge på instagram, ble jeg nesten paff når jeg så snø...
Herregud, det er 2 dager siden jeg var der selv, men jeg trives så godt, at jeg tror rett og slett jeg fortrenger Norge og alt som heter snø!




I dag har vi jogget rundt byen igjen. Utrolig deilig, faktisk! Føles mye bedre å kunne unne seg sjokolade og dessert også... Hehe....

Ellers har jeg gått å tittet litt i byen, før noen timer på solsenga.
I kveld skal det tittes litt mer, før en bedre middag nede på havna! Italiensk skal det bli!

Gleder meg til å vise dere noen kupp når jeg kommer hjem!

- Posted from my iPhone

Location:Urbanización El Palmeral,La Oliva,España

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid veldig hyggelig!

Mvh Sandra - Med Hjertet i Skyene-