tirsdag 13. mars 2012

RoomSketcher Stue

Siden det nærmer seg innflytting i hus, blir det nok litt snakk om interiør, oppussing og planlegging fremover.
Da jeg satt på nattevakt på søndag, brukte jeg litt tid på å planlegge forandringer i huset.
Tenkte jeg kunne publisere dette her, så dere får se litt hva jeg tenker... :)

Huset er egentlig i veldig god stand innvendig, så oppussing er ikke høyst nødvendig... 
Jeg har allikevel fått "tillatelse" til å bruke litt tid/penger på oppussing, for å gjøre det til "vårt hjem!"
Vi kommer IKKE til å begi oss ut på all oppussing til å begynne med, men tenkte å ta litt og litt- rom for rom, i tiden som kommer.
Så dette er altså ikke noe som skjer helt med det første..

Jeg vil allikevel vise dere hva jeg drømmer om.. ;)

Først ut er stuen:
Sånn ser stuen ut nå. Dette bildet er tatt før vi kjøpte huset i 2009, og vi har siden den gang satt inn en stor terassedør.


Her er bildet jeg lagde på RoomSketcher.
Det som vi tenker må gjøres her er å sette opp panel på veggene. 
Innredningen blir sånn ca som dette:


Hvis vi snur oss motsatt vei ser stuen sånn ca ut som dette.
Vindu nr. 2 fra høyre er fjernet, og isteden har det kommet inn en stor dobbel terassedør.


 Her er hvordan vi har tenkt at denne delen av stuen skal bli:
Vi har blitt enige om å fjerne den store peisen, og heller sette inn en rundt vedovn med glassdører.
Også her skal vi selvfølgelig sette opp panel på veggene.


 Her ser dere oversiktsbildet av stuen, som henger sammen med kjøkkenet vårt.
Mer om dette i neste innlegg. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid veldig hyggelig!

Mvh Sandra - Med Hjertet i Skyene-